{{{text}}}

Infosenter - Levering og fraktmåter



Husk å velg profil (el-entreprenør, offentlig, bedrift og privat) øverst til venstre på nettsiden for å se riktig innhold. Privat profil er aktiv.

Levering og fraktmåter

Her er en liste over hvilke fraktmåter vi tilbyr, dog avhenger det på pakkens størrelse og vekt hvilke av fraktmåtene som er tilgjengelige på den enkelte bestilling.

Hjemlevering:

HeltHjem ekspress til postkasse/dørmatte
Pakker leveres helthjem til mottakers postkasse eller dørmatte (innen kl. 07:00) i løpet av 1-3 dager. Pakkene kan spores, og mottaker varsles ved levering.
 
Hjemlevering kveld 17-21 - posten
Sendingen er en På Døren- sending som leveres hjem til mottaker mellom klokken 17 og 21. Mottaker varsles når sendingen er lastet på bil for utkjøring, via SMS og/eller e-post. Mottaker varsles også på mobiltelefon 30 - 60 minutter før levering. Dersom sendingen ikke kan leveres, blir den fraktet til lokalt postkontor/ post i butikk. Mottaker varsles om dette via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen. Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.
 
NYHET Bud fra varehus - levering innen fire timer -Bring
Bestillingen pakkes og hentes på nærmeste lokale varehus og fraktes til leveringsadresse med bud innen 4 timer. Bestilling må gjøres hverdager før klokken 11, etter kl.11 blir det levert neste virkedag. Levering gjøres til husstander som er opptil 50km i luftlinje fra varehuset. Bud fra varehus kan også bestilles direkte fra de fleste av våre varehus.
 
Brev i postkasse - posten
Sendingene får plass i en vanlig postkasse/postboks. Brev leveres direkte i mottakerens postkasse. Hvis brevet er for stort, må det hentes på mottakers lokale postkontor/ post i butikk innen 3 uker. Mottaker får beskjed om dette via hentemelding i postkassen. Sendingen blir sendt som A-Prioritert, og normal transporttid er 1 virkedag. Brev kan ikke spores.
 
Stykk- og partigods (pallefrakt) - Bring
Sendingen gjelder stykk- og partigods som leveres til mottakers arbeidssted mellom klokken 08 og 16..
 

Hent på postkontor:

Posten servicepakke
Sendingen er en Servicepakke som blir levert til mottakers postkontor/ post i butikk. Mottaker kan velge å hente sendingen på et annet postkontor/post i butikk enn sitt lokale. Mottaker varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen. Transporttid er normalt 1-3 virkedager, avhengig av strekning. Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.

MyPack Postnord
Pakker sendes til butikk med utleveringssted nær mottaker i løpet av 3-6 dager. Pakkene kan spores, og mottaker varsles når pakken kan hentes.

 

Hent i butikk:

Hent i butikk 2 timer
Bestillingen pakkes og klargjøres for henting. Du kan varsles ved SMS /e-post, forutsatt at du har oppgitt telefonnummer/epostadresse ved bestilling.
 
NYHET Utlevering på parkeringsplassen 2 timer
Bestillingen pakkes og klargjøres for utlevering på parkeringsplass. Du må oppgi bilens registreringsnummer. Du varsles ved SMS/e-post når levering er klar for utlevering. Ved din ankomst til varehuset ringer du oppgitt telefonnummer og betjeningen vil overlevere bestillingen, enten gjennom vindu eller direkte i bagasjen.
 
Hentes på lager i Vestby 08-16
Bestillingen pakkes og klargjøres for henting på hverdager mellom klokken 08 og 16 på vårt hovedlager, Stormåsan 13, 1540 Vestby. Du kan varsles ved SMS /e-post, forutsatt at du har oppgitt telefonnummer/epostadresse ved bestilling