{{text}} {{{text}}}

Alnabru (Oslo) er midlertidig stengt for kunder fra tirsdag 2. mars

Sist oppdatert: 01.03.2021
  • Vi blir dessverre nødt til å stenge varehuset på Alnabru for besøk fra tirsdag 2. mars i tråd med kommunens bestemmelser. Vårt varehus på Alnabru har åpent for henting, utlevering (hent-i-butikk parkeringsplass) og utkjøring av bestillinger. Se mer informasjon under


    Hent i butikk (på parkeringsplass)

    Bestillingen pakkes og klargjøres for utlevering på parkeringsplass. Du må oppgi bilens registreringsnummer. Du varsles ved SMS/e-post når levering er klar for utlevering. Ved din ankomst til varehuset ringer du oppgitt telefonnummer og betjeningen vil overlevere bestillingen, enten gjennom vindu eller direkte i bagasjen.

    Digital personlig shopper

    I denne perioden har vi satt opp et ekstra tiltak for de som ønsker personlig hjelp fra oss. Alle våre varehus kan enkelt kontaktes via en WhatsApp-tjeneste så du kan se produktene og få all den hjelpen du trenger hjemmefra.

    Vi pakker varene og du velger selv hvordan du vil få de hjemlevert eller hente på vår parkeringsplass (krever forhåndsbetaling, noe vi hjelper deg med).Gå inn her for å finne ditt lokale varehus og starte handelen.

    Hjemlevering

    Hjemlevering med bud samme dag
    Bestillingen pakkes og hentes på nærmeste lokale varehus og fraktes til leveringsadresse med bud samme kveld. Bestilling må gjøres hverdager før kl. 14 for levering samme kveld mellom kl. 17–21. Bestilling etter kl. 14 blir levert neste virkedag mellom kl. 17-21.
    Pris: 99,- (19,- når ordresum er over 999,-)

    Bud fra varehus - levering innen fire timer
    Bestillingen pakkes og hentes på nærmeste lokale varehus og fraktes til leveringsadresse med bud innen 4 timer. Bestilling må gjøres hverdager før klokken 11, etter kl.11 blir det levert neste virkedag. Levering gjøres til husstander som er opptil 50km i luftlinje fra varehuset. Bud fra varehus kan også bestilles direkte fra de fleste av våre varehus.
    Pris: Fra 119

    Helthjem ekspress i postkasse eller på dørmatte
    Se link for dekningskart.Pakker leveres helthjem til mottakers postkasse eller dørmatte (innen kl. 07:00) i løpet av 1-3 dager. Pakkene kan spores, og mottaker varsles ved levering.
    Pris: 39,- (fri frakt når ordresum er over 999,-)

    Brevpakke i postkassen
    Sendingene får plass i en vanlig postkasse/postboks. Brev leveres direkte i mottakerens postkasse. Hvis brevet er for stort, vil det legges i pose og henges på døren, hvis ikke dette lar seg gjøre må det hentes på mottakers lokale postkontor / post i butikk innen 2 uker. Normal transporttid er 2-3 virkedager.
    Pris: 29,- (fri frakt når ordresum er over 999,-)

    Hjemlevering på kvelden 17:00-21:00*
    Sendingen er en på døren- sending som leveres hjem til mottaker mellom klokken 17 og 21 (*områder utenfor by eller tettsted får levering mellom 08-17). Mottaker varsles når sendingen er lastet på bil for utkjøring, via SMS og/eller e-post. Mottaker varsles også på mobiltelefon 30 - 60 minutter før levering. Dersom sendingen ikke kan leveres, blir den fraktet til lokalt postkontor/ post i butikk. Mottaker varsles om dette via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen. Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.
    Pris: 149,-

    Ring eller chat med vårt kundesenter

    Du kan få hjelp av vårt kundesenter til å legge hent-i-butikk ordre eller bestille hjemlevering. Du kan nå oss på telefon 22 81 27 70 mandag til fredag 08-15:00 eller chate med oss (trykk oransje knapp nederst til høyre med "chat med oss"), mandag til torsdag 08-21, fredag 08-15 og søndag 18-22.

  • Elektroimportørens betalingsalternativer