Kontakt oss

Kundesenteret vårt kan hjelpe deg med omtrent hva det måtte være, relatert til Elektroimportøren og virksomheten vår. Ring 22 81 27 70, send oss en e-post eller spør oss om hjelp på Facebook.

Du kan også bruke vårt kontaktskjema og vi vil besvare din henvendelse så snart som mulig, senest innen 48 timer. Du vil motta en kopi av din henvendelse til din e-postadresse.

Vårt Kundesenter er bemannet mandag til fredag 8 – 15:00.

Gjelder henvendelsen spørsmål om faktura fra Klarna må du kontakte Klarna på telefon 21 01 89 91 hverdager mellom 8-17 eller se https://www.klarna.com/no/kundeservice

Elektroimportøren AS har organisasjonsnummer NO 914 939 828 MVA med kontoradresse Nedre Kalbakkvei 88B, 1081 Oslo. All skriftlig henvendelse må rettes hit.

Retur av varer må kun skje etter innsendt Angrerettskjema eller ved avtale og innsendt returskjema. Retur kan kun skje til Elektroimportøren AS, Brennaveien 20B, 1481 Hagan

Gjelder henvendelsen "hent-i-butikk" og/eller Zoopit leveranser, vennligst ta direkte kontakt med butikken.

Du finner all relevant informasjon om betingelser, angrerett (nedlasting av Angrerettskjema, gjelder kun forbruker), retur (nedlasting av returskjema) og garantier under vårt Infosenter

Du kan følge din ordrestatus, spore din forsendelse og laste ned fakturakopier under "min side", i tillegg til å oppdatere kundeinformasjon og søke kreditt. Du kan også i de fleste tilfeller spore din forsendelse direkte på Posten med referanse-, sendings-, kolli- eller mobilnummer.

De fleste produktsider inneholder brukerveiledninger, FDV og annen relevant informasjon for nedlasting.

Din henvendelse
Ditt navn: *
Din e-postadresse: *
Ditt mobilnummer:
Emne: *
Melding: *
Ordrenummer:
Fakturanummer: