Kontakt oss

Chat med oss

Mandag til fredag 08:00 - 15:00

Ring oss på
+47 22 81 27 70

Mandag - fredag 08:00 - 15:00

Benytt kontaktskjema

Du kan også bruke vårt kontaktskjema og vi vil besvare din henvendelse så snart som mulig, senest innen 48 timer.

Pakkesporing

På "min side" kan du spore dine pakker og finne ditt sporingsnummer.
Hvis du ikke er registrert bruker er sporingsnummeret å finne i ordrebekreftelsen mottatt på epost



Spoton:

Ønsker du å snakke med Spoton?
Gå til Kontakt Oss på spoton.no her



Ofte stilte spørsmål og svar

Vanlige spørsmål og vilkår

  • Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrev?

    Du finner en link nederst i nyhetsbrevet du kan trykke på. Da kommer du til en side der du kan velge å melde deg av fra framtidige utsendelser. Etter det skal det ikke komme flere nyhetsbrev.

  • Har dere prisgaranti?

    Vi har prisgaranti til alle forbrukere, til privat forbruk, slik at du alltid er sikret de laveste prisene. Finner du samme produkt til en lavere pris i en annen butikk, gir vi deg enkelt og greit tilsvarende pris. Gyldig i 60 dager fra kjøpsdato.

    Alt du trenger å gjøre er å sende oss eller ta med dokumentasjon på at det aktuelle produktet selges til en lavere pris i en annen butikk, så vil vi refundere prisforskjellen.

    Prisgarantien gjelder ikke bestillingsvarer og kan først gjøres gjeldende og kreves etter gjennomført kjøp hos Elektroimportøren, og full betaling er mottatt Elektroimportøren for aktuelle produkt. Vi setter selvfølgelig stor pris på informasjon om prisdifferanser hos våre konkurrenter. Etter utbetaling av prisgaranti vil eventuelle utbetalte prisgarantier fratrekkes kreditering og/eller utbetaling ved bruk av retur og/eller angrefrist.

    De to produktene må være identiske (Samme produsent og modell). Produktet må være merket og/eller annonsert, og være tilgjengelig på lager i den aktuelle butikken, samt være mulig å handle produktet til denne prisen på samme tidspunkt som handelen finner sted.

    Med butikk menes fysiske butikker eller netthandel. For netthandel gjelder sammenligning med andre konkurrerende netthandler og fysiske butikker mot andre fysisk konkurrerende butikker innen for samme landsdel.

  • Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

    Fyll ut vårt kontaktskjema for å reklamere på din vare.

  • Hvordan returnerer jeg et produkt til dere?

    Du skal være fornøyd etter et kjøp hos oss, og gir deg hele 60 dager åpent kjøp. I denne perioden kan du enkelt og greit returnere varen (Kjøper må selv betale eventuelle returporto/frakt) og få pengene tilbake, så lenge originalemballasjen ikke er skadet eller forringet på noen måte, og varen fortsatt fremstår som ny. Vi tar forbehold om at returretten kan frafalle ved gjentagende misbruk av ordningen. Gjelder ikke bestillingsvarer, kappvarer og/eller varer solgt med binding.

  • Er det butikk i Vestby?

    Det er ikke butikk i Vestby, men det er mulig med pickup / hent-i-butikk på hverdager mellom 8 til 16. For å få hentet ut ordre samme dag, må ordren bestilles før 14.00 og du vil få en SMS med hentekode når din ordre er klar til hent.

  • Kan vi i borettslaget opprette en handlekonto for sameiet hos dere?

    Ja. For å opprette konto kan du gå hit og velge «registrer som bedrift». Du kan også ta kontakt med nærmeste selger i varehus. Se butikkoversikten her

  • Hva må jeg gjøre hvis jeg skal handle på firma mitt hos dere?

    For å opprette en bedriftskonto kan du gå hit og velge «registrer som bedrift». Du kan også ta kontakt med nærmeste selger i varehus. Se butikkoversikten her

  • Kan dere sende ut en elektriker til meg?

    Ja, vi kan være behjelpelige å finne elektriker til deg. Besøk denne siden og fyll inn skjemaet for å få en elektriker hjem til deg.

  • Hva er deres åpningstider?

    Du finner våre åpningstider her

  • Lagre handlekurv og hente de frem igjen senere

    Vil du lagre artiklene du har valgt i handlevognen og hente de frem igjen senere, gjør du slik:
    - Registrer deg som ny kunde eller logg inn.
    - Legg de artiklene du ønsker å lagre i handlevognen, deretter går du inn på handlevognen.
    - Under handlevognen kan du velge å lagre handlevognen. Da må du enten velge om du vil lagre innholdet til ny eller eksisterende liste.

    Ny liste:
    Hvis du vil lagre innholdet til ny liste fyller du ut i feltet ved siden av knappen ”Lagre handlevogn” med navnet på den nye listen du vil lagre. Velg et navn slik at du husker hvilke artikler du lagret til neste gang. Deretter trykker du”Lagre handlevogn”, du har nå lagret artiklene du hadde valgt i handlevognen til en ny liste.

    Eksisterende liste:
    Hvis du vil lagre artiklene i handlevognen til eksisterende liste velger du hvilken liste du vil lagre artiklene til og trykker knappen ”Lagre handlevogn”.

    Hvis du vil hente frem artiklene du lagret til handlevogen, gjør du slik:
    - Logg deg inn på brukeren du lagret listen med.
    - Navigerer deg inn på ”Min side”
    - Nederst velger du ”lister”
    Deretter velger du hvilken liste du vil hente frem og trykker på knappen ”Til handlevogn”. Artiklene du hadde lagret i listen blir lagt til i handlevognen.

  • Hvorfor får jeg ikke velkomstrabatten?

    Velkommstrabatten skal komme automatisk inn i handlekurven. Vi gjør oppmerksom på at velkomstrabatten ikke gjelder allerede rabatterte produkter/internettpriser, på tilbud/kampanjer, samt netto- og fastpris. Om rabatten ikke legges inn automatisk kan du ta kontakt med oss her

  • Hvordan man legger inn velkomstrabatten?

    Velkommstrabatten skal komme automatisk inn i handlekurven. Vi gjør oppmerksom på at velkomstrabatten ikke gjelder allerede rabatterte produkter/internettpriser, på tilbud/kampanjer, samt netto- og fastpris. Om rabatten ikke legges inn automatisk kan du ta kontakt med oss her

Ordre, pris og betaling

  • Jeg har kun mottatt det ene produktet, hvor er resten?

    Om du kun har mottatt deler av din ordre er ordren delt opp i flere forsendelser. Se status på din side eller ta kontakt med oss her

  • Hvordan fungerer rabattkoder?

    Dersom du har en gyldig rabattkode fra Elektroimportøren kan denne benyttes i handlekurven.

    Trykk på "Rabattkode" og skriv inn din rabattkode og trykk på "Bruk rabattkode".

    Rabattkoden fungerte ikke
    Dersom rabattkoden ikke fungerte er den utgått eller varen(e) du prøver å benytte rabattkoden på er merket med internettpris/fastpris som betyr at disse produktene ikke kan benyttes med en rabattkode.

    Rabattkoder kan ikke kombineres med eksterne bonus- og/eller cashback-programmer.

  • Hva er Internettpris?

    Enkelte produkter er markert med ”Internettpris”. Disse produktene er spesialpriset for salg gjennom netthandel og vil avvike fra salgspris i våre butikker. Ordinærpris er i disse tilfeller merket under utsalgsprisen, og vil være gjeldene pris i våre butikker. Internettpris vil gjelde all handel i netthandel, også ved ”hent-i-butikk”.

Levering, opphenting og retur

Kontaktskjema